Renungan bersama..

"ALLAH tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum itu melainkan ia mengubahnya sendiri"

Khamis, 9 September 2010

Wakaf Che Yeh



Dalam masa 4 hari kat kg, dah dua kali aku ke Wakaf Che Yeh... 1st time pegi tuk cari baju raya..tp aku tak de yang berkenan kat hati....cuma belikn baju raya tuk mak dan ayah je... nampak gayanya thn ni x de baju raya la ek,... x kesah sgt pun. Tak lah excited sangat ngan baju raya..

Kali kedua pegi dgn kakak sbb dia nk pegi cari tudung raya... satu je aku pk bila nk ke sana, parking susah!!!... orang punya lah ramai... hish!!! pening. Tempat yang crowded mmg bkn utk aku le...sakit kepala..

Kat atas tu antara gambar yang sempat diambik masa 1st time pegi...kali kedua x bawak kamera...dah lama x makan sotong bakar, teringin!! Mula2 sampai ini yang aku beli dulu... sedap...makan panas, fuh!!.. Lepas tu pekena plak air asam boi, lg lah terangkat! Hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan