Renungan bersama..

"ALLAH tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum itu melainkan ia mengubahnya sendiri"

Rabu, 25 Ogos 2010

Balik Raya..

Oh ya....thn ni aku blk rayaaaa......hehehehe... (Rindu kat mak!!) Last minit punya keputusan.. Baru kelmarin beli tiket...harganya??? Tak payah ckp le...ade ke benda murah kat dunia ni skrg?? Aku cuma berserah, tiba2 hati aku ckp...'blk, jumpa mak!!' Dan aku tahu bl blk kg, mesti byk plan dan byk tempat yang akan dituju...

List kelebihan blk kampung:
  1. Dapat salam dan beraya ngan mak n ayah.
  2. Beraya ngan adik beradik n anak buah (Duit raya mmg hbs byk punyalah- anak buah aku 27 org takat ari ni..thn dpn x tau lg!)
  3. Melawat Bazar Ramadhan (knp melawat?? Sbb aku nk pegi amik gambar!!)
  4. Shot kat wakaf che Yeh. (Sambil2 beli baju raya tuk aku, mak & ayah!!)
  5. Jumpa kawan2, melawat keluarga angkat (gathering, reunion dan mcm gather lg lah)
  6. Amik gambar kawan kawin...
  7. Blh amik shot macro byk2 kat kebun blkg umah (Stock foto)
  8. Tggu sunrise kat pantai Irama
  9. Shot laut kat Sabak/melawi/tok bali
  10. Shot sunset kat dpn rumah/bendang
  11. MESTI kunjungi gerai2 makan yang best...

Kalu ada kelebihan mesti ada kekurangannya kn...
Kekurangan balik kg:
  1. Duit BANYAK HABIS OOoo....
  2. PENAT tggu FLIGHT...
  3. TAK suka naik AIRASIA!!...
Kesimpulannya: Mmg sgt best balik kg! Tp, kenapa byk sgt planning shooting?? Errr.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan