Renungan bersama..

"ALLAH tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum itu melainkan ia mengubahnya sendiri"

Rabu, 25 Ogos 2010

Best Shot!!


"Kuih Lopezzz..."

Aku kategorikan gambar ni adalah yang terbaik takat hari ni penah aku shot...Aku suka kaler dia, d presentation and d way it serve!! Hahahaha!!!!! (puji diri sendiri!) Bukan apa, kadang2 kena bg semangat kat diri sendiri supaya lepas ni akan dapat yang lg best!!.. Ini adalah hasil dari eksperiment yang x henti2 aku bt.... From now on, every single day is a experiment day... Eksperiment tuk fotografi!!!!... hohoho.... :D aku suka... ini jugak hasil bila selalu tgk AFC dan suka masak!!

Aku masak lopes ni bukan lah tuk eksperiment semata2, mmg tuk mknnya...tp ini dikira satu BONUS...dpt mkn dan amik gambar sekali... (Tiba2 teringin nk mkn lopes...jd, terpaksa lah bt).

Pasal gambar ni pulak, aku lbh suka shot kumbang (macro things), makanan, lanskap dan awan. Gambar org kawin ke, model ke potret ke...yang tu kureng skit, tak rasa passion tuk amik gambar!!!! Jgn ada yang terasa plak k.....Minat msg2 bezakn....bukan sume sama... i wish i will b a 'pro' in 2years... pro with bugs, foods, and landscape. Not a 'prosak'!! ;D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan