Renungan bersama..

"ALLAH tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum itu melainkan ia mengubahnya sendiri"

Khamis, 26 Ogos 2010

Buku yang sesuai..

Aku masih mencari2 buku yang sesuai utk dibaca... Not much what i got.. But, "Bibliography Muhammad bin Abdullah" is d best book i ever had!!... Byk pengajaran dan nasihat yang boleh dijadikan panduan... mengetahui kisah sebenar perjuangan Rasulullah s.a.w sesuatu yang sgt menarik, membuka mata dan menerbitkan keinsafan dalam diri sebagai umat Muhammad yang kerdil... Hahahaha!!!!! baik plak aku mlm ni.. Asal ek?? Bulan mengambang ke?? Tak kisah lah mengambang ke? Kembang kuncup ke??... hehehe...

Tapi aku btl2 serius tgh cari buku tuk di baca...kalu pesan skrg sempat ke smpi mggu dpn? sebelum balik kg... (Sebenarnya aku bosan tggu flight...perjalanan amik masa yang sgt pjg, so kena bt sesuatu y berilmiah disamping shot with my lovely camera!!) Mmg aku dpt bayang kn betapa bosannya perjalanan blk kg sekiranya tanpa sebarang pengisian.. ermm.... berilmiah jugak post aku kali ni... (dah x marah2 org lg dah..)

Kat pekan kecik ni susah nk dptkn buku2 yang best...x byk pilihan. Selalu beli kat MPHonline.. senang dan cepat dan byk pilihan...walaupun sebenarnya x puas hati sbb x dpt pegang dan belek2 buku mcm kat real kedai buku!!

Dah lama tinggalkn bhan bacaan org putih...BI plak x berapa nk bagus. Ermm....byk lg kena belajar ek. So...apa buku yang sesuai utk aku???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan