Renungan bersama..

"ALLAH tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum itu melainkan ia mengubahnya sendiri"

Rabu, 11 Ogos 2010

Pose!....

Selamat Berpuasa semua!!.... Pose lg kitakn??... Masih lg berpuasa di perantauan.. Dan sekali lg thn ni aku x balik raye!! Thn ketiga beraya di tempat 1st posting... Ramai y pelik sbb aku x blk kg raya, sdg kn aku masih lg bujang. So bg depa time bulang ni le senang nk kemana2... aku setuju sgt. Tp, kalu x de S double I, ($) bujang ke kawin ke x kemana jugak... hehehe....

Aku mengucapkn selamat berpuasa kpd semua muslim di dunia.. puasa kita bah!! Aku jugak nk mintak maaf ngan semua kiranya ada silap dan salah (mestilah ada kn- manusia x perfect) maafkn lah aku ye... sempena bulan baik ni... aku harap dpt bertaubat dan hapus2kn dosa2 lalu... semoga amalan aku di bulan Ramadhan akan diterima ALLAh.. Insyaallah!!

Harapan agar aku dikuatkan semangat untuk terus beramal ibadat. Amin Ya Rabbal A'lamin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan