Renungan bersama..

"ALLAH tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum itu melainkan ia mengubahnya sendiri"

Ahad, 22 Ogos 2010

Berehat di Rumah saja....

Hari ini sgt lah senang sbb tidak berbuat apa2 dan tidak juga kemana2...hanya melayari internet dan menonton kartun!! Hehehe.....itu maksudnya aku sgt free... Tp, ada misi nk bt.. ermm...menyenaraikan sebanyak mungkin tips2 shooting photography. Ini yang aku suka ni...bt benda yang aku minat mmg bersemangat!! Rasa bahagia ni cuma dapat dinikmati satu hari je... hari Ahad!! Walaupun hidup aku ni bkn lah smooth sgt pun cuma bt2 x tahu je apa yang smoothnya tu... (bunyi bising masih memekak kat rumah sebelah, dari awal2 pagi dan mengganggu tidur aku.... apa yang diketuk dan digerudi pun aku x tahu...keadaan bising ni akan berterusan smpi pukul 1tghhari.. skkrg baru pukul 10.. tggu le lagi dlm 3 jam!!) Semua tu aku pekak kn telinga, dengar je Spongebob kuat2!!...

K lah nk sambung surf internet...hohohoho... :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan